poniedziałek, 2 lipca 2007

Basia (15)

To również z przechadzki razem z Narcisse : )


4 komentarze:

Unknown pisze...

tak tak, to ja jestem ta słynna narcisse :D

a Basia urocza ;) ale jednak niewiele wtedy było wyróżniających się ludzi na rynku...

i tak mi się przypomniało aloj, że często jeżdżę autobusem z taką śmieszną babcią różowowłosą :D myślę, że by się nadawała ;) i zawsze w takiej oldskulowej czarnej skórze jest :D

JolantaNowaczyk pisze...

Aga, to weź kiedyś aparat i pstryknij jej zdjęcie.. podeślesz mi je i z podpisem je wstawię :-D

No w ogóle jakoś zauwazylam, że najwięcej ciekawych ludzi to na półwiejskiej jest.

Unknown pisze...

ech, moim zdaniem najsłabsze z tych co dałaś :P ale ja się nie znam :P

Unknown pisze...

:) hehe widzę, że szalejemy na całego i dobrze :)

bo w koncu w POznaniu zawsze było kolorowo :)

czekamy czekamy :)