piątek, 29 czerwca 2007

Matylda (16)

No, to startujemy z pierwszą notką : ) Wraz z niniejszym postem zaczynam nowy projekt, do którego inspiracją był Hel Looks.

W skrócie rzecz biorąc fotografuję osoby, które wyróżniają się swoim ubiorem, makijażem, fryzurą (lub po prostu specyficznym byciem) spośród szarych mas tłumu. : )

Pierwsza notka będzie poświęcona Matyldzie, którą spotkałam przy Ratuszu. Akurat siedziała ze znajomymi, jak im nieśmiało przerwałam, z prośbą o zgodę na fotografię. Pozdrawiam Matyldę. :D




4 komentarze:

Gaga pisze...

ale fajny ten projekt:D haha:)

Oli:* pisze...

nom, projekt ciekawy:) przydałoby się zdjęcie motocyklisty:) heheh... ale Matylda jest w porządku... wyróżniający ma sweterek:D

Unknown pisze...

czyli jednak ludzie nie są dzicy jak ja :D cieszę się, że udało Ci się! czekam na kolejne odsłony tego projektu :)

JolantaNowaczyk pisze...

No nie są, nie są. Całkiem miłych ludzi powybierałam. A nawet z jedną osóbką porozmawiałam na temat Hel Looks.
Dzisiaj kolejna wyprawa, tym razem z narcisse